(048) 701-44-10 (099) 564-36-04 (099) 360-47-32 Замовити зворотний дзвінок
Коммерческий курс: 1 $ = 37 грн. 1 € = 39 грн.
Увійти на сайт

Гарантія на товари в інтернет-магазині

  Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.
  Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо вам уважно ознайомитися з умовами і керівництвом по експлуатації, переконатися в тому, що вони являють повні і достовірні дані, відсутні виправлення.
  Щоб уникнути можливих непорозумінь Зберігайте протягом терміну служби документи, що додаються до товару при його продажу.
  Дані Умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам споживача протягом гарантійного терміну з моменту передачі товару споживачеві.
  Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення Покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, відколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • 1 Правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель і серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації;
  • 2 Документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • 3 Повна комплектація товару.
Детальний опис умов надання гарантії Ви можете знайти в документації до
придбаному товару та / або на сайті відповідного
виробник.
...     

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • Загублений або не заповнений гарантійний талон
  • Обладнання було поставлено на територію України неофіційно
  • Виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • Порушені заводські пломби
  • Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • Установка, настройка виробу проводилася особами, які не мають на те відповідних повноважень і кваліфікації
  • Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • Використовувалися неоригінальні комплектуючі
  • Дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу
  • Дефекти викликані внаслідок застосування товару, в не відповідній сфері застосування, зазначеної в керівництві по експлуатації
  • Дефекти викликані попаданням всередину вироби чужорідних предметів / рідин
  • Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації
  • Дефекти виникли внаслідок нещасних випадків і форс-мажорних обставин
  • Дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувалося даний виріб