Лушев Теплогаз-центр
(048) 701-44-10 (099) 564-36-04 Замовити зворотний дзвінок
Комерційний курс: 1 $ = 38.1 грн. 1 € = 42.1 грн.
Увійти на сайт
Лушев
    Вибираємо вітрину для морозива: важливі моменти
    18.10.2021 Вибираємо вітрину для морозива: важливі моменти

           Виробництво всякого роду десертів можна з упевненістю віднести до свідомо виграшного виду бізнесу. Незважаючи на те, що солодке не можна вважати предметом першої необхідності, ця продукція майже завжди добре і швидко продається, легко знаходячи свого покупця. І лідером тут, безперечно, виступає морозиво.

           Десерт на основі заморожених фруктів або ягід відомий з найдавніших часів. Згодом його рецептура розширилася, і з'явилися такі види морозива як пломбір і щербет, вершкове і плодово-ягідне, заморожений сік або те, де основою є молоко. Крім цього, морозиво може бути твердим або загартованим, а також м'яким, кремоподібним. Любителі і знавці морозива із задоволенням поглинають Крижане ласощі в будь-яких видах, змітаючи з прилавків і вершкове, і фруктове, в стаканчиках і вафельних ріжках, з добавками і без наповнювачів.

           Морозиво не залежується в магазинах. Проте, щоб продажі йшли стабільно, доводиться робити певні зусилля. Дієвим засобом просування може стати вдалий вибір торгового обладнання, зокремасти, вітрин для морозива.

           Підбір вітрин для будь-якого товару повинен бути обгрунтованим і вдумливим. Продукція добре продається, якщо вітрина служить її гідним обрамленням. І це тим більше важливо, якщо мова йде про десерти, в тому числі і про морозиво. Купуючи солодощі, людина часто діє імпульсивно, не замислюючись про реальну потребу. Ось чому все, що оточує продукт, має викликати бажання його купити.

           Красива вітрина для морозива притягує погляд, стимулюючи попит на свій вміст. Має значення її форма і дизайн, місткість і зручність підходів, тип системи охолодження і наявність додаткових функцій.

           Вибираючи вітрину, слід враховувати потреби покупців і можливості закладу. Якщо ваше кафе знаходиться в" жвавому " місці, варто подумати про вітрину, де можна розмістити не менше двох десятків видів морозива. У той же час, якщо прохідність закладу невелика, можливо, вистачить компактної моделі на 5-7 видів морозного десерту.

           Знаючи про особливості вітрин, їх виробники приділяють увагу їх зовнішньому вигляду не менше, ніж внутрішньому змісту. Для холодильної техніки цього типу дизайн має першорядне значення, оскільки це перше, на що зверне увагу потенційний покупець морозива.

           Хто знає, що стане ключовим моментом – колір корпусу або обводи купола, висота обладнання або кут нахилу зони викладки. Слід подумати про те, щоб всі деталі вітрини гармонійно складалися в ціле. Тим частіше клієнти відвідуватимуть ваш заклад, тим активніше підуть продажі морозива.

           В асортименті нашої компанії знайдеться техніка як для невеликих кафе, так і для торгових точок з прохідністю вище середнього. Якість всього обладнання підтверджено сертифікатами і відгуками задоволених користувачів.